Recenzije parfema – uvod

Nakon par kratkih postova koje sam postavio na blogu o parfemima općenito vrijeme je da dodam ono što većina zaljubljenika u parfeme najčešće traži, a to su recenzije. U današnje vrijeme na internetu je moguće pronaći recenziju za gotovo svaki parfem bilo u video obliku ili pisanom obliku (blog, forum, razne web stranice). Svaki recenzent ili recenzentica imaju svoj način recenziranja parfema pa tako i ja imam svoj.

U svakom narednom postu ( recenziji) na samom početku proći ću kroz kratku povijest brenda ukoliko postoje dostupne informacije o istome,te ću spomenuti “nos” (parfumerku, parfumera ili parfumere) koji je zaslužan za parfem koji obrađujem.

Nakon toga ću navesti sve note od kojih je parfem sačinjen i kategorizirati isti.

U slijedećim koracima navesti ću po čemu smatram da je parfem poseban, kakva je projekcija i dugotrajnost istoga i za koga smatram da je namjenjen.

Recenziju ću završiti cjelokupnim dojmom koji je na mene ostavio recenzirani parfem.

Dosada su postovi bili relativno kratki kako bi svatko tko je nov u svijetu parfema naučio osnove ili se podsjetio onoga što je zaboravio 🙂

U buduće svaki će post biti dosta duži jer je moja strast prema parfemima jako jako jako velika i kada jednom počnem pisati o meni dragim parfemima gotovo je nemoguće da se zaustavim.

Veselim se svakom slijedećem postu i nadam se da ću svim čitaocima otkriti nešto novo i potaknuti zanimanje za ovaj prekrasan hobi 🙂

Komentiraj